• 瀏覽: 1,617
  • 回覆: 9
[隱藏]
開機, 未開始入windows前, 好多時出呢個畫面. 然後我1按f1, 佢自動由頭到boot一次先入到。

但就出左正常啟動同safe mode晝面先入到。

想請教係乜事同點決解?

謝謝



回覆 引用 TOP

你可能先能先前sat亂咗啲嘢,你先Reset Bios先再睇睇仲有冇彈警告信息。


回覆 引用 TOP

訊息: UEFI default had been loaded

即係UEFI/BIOS 只能用預設資料開機
九成係部機底板上粒 CR2032 無電, 去日X城平平地買一排換左佢試



小心 閃親
得閒飲兩杯
唔該介紹d好野食黎吖
引用:
原帖由 朱投炳 於 2019-1-13 08:25 AM 發表

訊息: UEFI default had been loaded

即係UEFI/BIOS 只能用預設資料開機
九成係部機底板上粒 CR2032 無電, 去日X城平平地買一排換左佢試
樓上正解。



回覆 引用 TOP

[隱藏]
引用:
原帖由 朱投炳 於 2019-1-13 08:25 AM 發表

訊息: UEFI default had been loaded

即係UEFI/BIOS 只能用預設資料開機
九成係部機底板上粒 CR2032 無電, 去日X城平平地買一排換左佢試
換左電。無再出現呢個問題啦!
不過多事見到個cpu風扇勁多塵。拆出黎清潔...
點知裝番落斷左膠腳

最後拆左有部無點用既舊機既風扇裝上去。但好似弱少少得0.14A. 原本係0.28A...依家用軟件睇溫到最低5x-6x, 運行6x-7x.偶爾到80.

呢個温廣可受接嗎? 有想過去買友散熱膏換新既。但又驚再拆再裝又斷腳.....



回覆 引用 TOP

你的CPU Socket應該是115x 去元洲街新高登,$30整把二手銅底風扇吧!最慳皮的做法。


[ 本帖最後由 leungmanman 於 2019-1-20 03:17 PM 編輯 ]



回覆 引用 TOP

係呀ching。底版有2款洞,好似有寫係115x 同75x 。

低能一問。。。請問點知邊d舖頭有賣2手風扇?

[ 本帖最後由 gboy02 於 2019-1-20 05:02 PM 編輯 ]



引用:
原帖由 gboy02 於 2019-1-20 04:54 PM 發表

係呀ching。底版有2款洞,好似有寫係115x 同75x 。

低能一問。。。請問點知邊d舖頭有賣2手風扇?
睇pm



回覆 引用 TOP

樓主連腳都整得斷,可想而知手藝點。咪搞到成地散熱膏。叫舖頭裝罷。


[隱藏]
引用:
原帖由 齋煎 於 2019-1-20 06:31 PM 發表

樓主連腳都整得斷,可想而知手藝點。咪搞到成地散熱膏。叫舖頭裝罷。
哈哈。無計, 又想慳錢又懶得枱部機芔街比人整嘛。

而且撞下板咪知多d囉。



回覆 引用 TOP

[按此隱藏 Google 建議的相符內容]